הכנה לראיון עבודה
בטרם ניגשים לראיון עבודה חשוב לאסוף כמה שיותר מידע אודות החברה על מנת להראות בקיאות וידע, ועל מנת להיות מוכנים לענות על שאלות. המידע שתאספו עשוי אף לסייע לכם לשאול את המראיין שאלות ענייניות להמשך קריאה...
כתיבת קורות חיים
כאשר המעסיק מקבל את קורות החיים שלכם, הוא מחליט באמצעותם באם לזמן אתכם לראיון, זהו כרטיס הביקור שלכם להמשך קריאה...
ראיון טלפוני
לאחרונה, התפתחה תרבות של ראיונות עבודה טלפוניים. מטרת הראיון הטלפוני היא בדרך כלל מיון מקדים ומהיר החוסך במשאבים ומאמץ לשני הצדדים להמשך קריאה...
רשתות חברתיות וחיפוש עבודה
אם לא תפעלו בזהירות, כל מה שתפרסמו בפייסבוק, באינסטגרם או בTik Tok–, יהיה גלוי למעסיקים הנוכחיים או העתידיים שלכם להמשך קריאה...
הכנה למרכזי הערכה
בתהליכי המיון למשרות מסוימות תתקלו בשלב מרכז הערכה. מרכזי ההערכה כוללים מספר מועמדים לאותה המשרה או למשרות שונות, ומספר בוחנים. המטרה המרכזית של התהליך היא לבחון מועמדים או עובדים בסיטואציות קבוצתיות להמשך קריאה...
איך למצוא עבודה ללא נסיון?
בין אם אתם אקדמאים שסיימו תואר לא מזמן, אנשים שמכורח הנסיבות החליטו לעשות הסבת מקצוע או חבר'ה צעירים שעבדו רק במלצרות או בשירות לקוחות – חיפוש עבודה ללא ניסיון מקצועי יכול להיות מאתגר להמשך קריאה...
ראיון עבודה בשיחת ווידיאו
ראיונות עבודה בווידאו אמנם מאפשרים לנו להימנע מהגעה פיזית למשרדים ומהווים אופציה נוחה של הימצאות בסביבה המוכרת לנו, אבל הם לא חפים מבעיות: האינטרקציה בישיבה מול מסך שונה מהאנרגיה המתקבלת בשיחה פנים-מול-פנים להמשך קריאה...
סינון תוצאות
אזור
תחום
איש/ת שיווק
דרישות התפקיד:
ניסיון קודם בתפקיד שיווקי– לפחות שנתיים בחברה טכנולוגית/ביטחונית/תעשייתית.
השכלה: הנדסאי/ת או תואר ראשון בתחומים כגון תעשייה וניהול, כלכלה, שיווק טכנולוגי, מנהל עסקים – חובה.
יכולת כתיבה גבוהה בעברית ובאנגלית – חובה.
הבנה טכנית בסיסית וניסיון בהתמודדות עם מוצרים טכנולוגיים – יתרון משמעותי.
ניסיון בעבודה עם מערכות CRM / ניהול תוכן שיווקי / הכנת הצעות מחיר.
שליטה מלאה ביישומי Office, ובעיקר PowerPoint, Excel ו-Word.
היכרות עם כלי AI – יתרון.
היכרות עם מערכות ניהול אתרים וכתיבה לפלטפורמות דיגיטליות – יתרון.
הגשת מועמדות
יש לי קורות חיים
אין לי קורות חיים
אחראי/ת תקשורת שיווקית
תחומי אחריות:
• ביצוע כנסים וימי עיון ללקוחות
• תפעול חומרים שיווקיים: אונליין, שילוט, מצגות, סרטונים ועוד
• תיאום והפקת קמפיינים: מסרים, עיצוב, פרסום
• ממשק שוטף עם ספקים, גרפיקאים, דפוס, משרדי פרסום ויח"צ
• עבודה עם ממשקים פנימיים וחיצוניים והובלת פעילויות שיווקיות רוחביות
דרישות התפקיד:
• שנתיים ניסיון בתפקיד מרקום – חובה
• יכולת יישומית באמצעות מערכות AI – חובה
• הבנה שיווקית, יצירתיות ותחושת אחריות גבוהה - חובה
• שליטה מלאה ביישומי office - חובה
מרקום
משווק
פרסומאי
צפון
הגשת מועמדות
יש לי קורות חיים
אין לי קורות חיים
איש/ת מכירות שוק מקומי
דרישות :
- ניסיון במכירות B2B – הכרחי.
- ניסיון בעבודה עם תעשיות מזון, חומרי גלם, תעשייה כימית או ייצור תעשייתי- חובה.
- ניסיון קודם מחברות גדולות או מהתחום התעשייתי – מהווה יתרון משמעותי
- עברית שוטפת, אנגלית ברמה גבוהה – דיבור וכתיבה.
- שליטה מלאה בתוכנות Office, בדגש על Excel.
- ניסיון עבודה עם מערכת Priority ומערכות BI